» دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ برای استفاده از کد، آنرا کپی و در بخش تنظیمات وبلاگ خود درج کنید. پیام تسلیت دبیرکل نهاد درپی فاجعه مصیبت‌بار منا

 دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور درپی فاجعه مصیبت‌بار منا، این حادثه اندوه ‏بار را به نمایندگی از تمامی کارمندان و کتابداران نهاد تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور درپی فاجعه مصیبت‌بار منا، در پیامی به نمایندگی از سوی کارمندان و کتابداران نهاد، این حادثه اندوه‏ بار را به ساحت مقدس و نورانی حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله ‏العالی) و بازماندگان تسلیت و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل و برای مفقودین نیز صحت و سلامت و بازگشت به آغوش وطن و خانواده مسئلت کرد.

متن کامل پیام دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به شرح زیر است: 
 
إنّا لله و إنّا إلیهِ رَاجعُون

... وَ مَن یَخرُج مِن بَیتِه‌ مُهاجِراً اِلَی‌ اللهِ وَ رَسولِه‌ ثُمَّ یُدرِکهُ المَوتُ فَقَد وَقَعَ اَجرُه‌ُ عَلَی الله ...

... و هرکس [به قصد] مهاجرت در راه خدا و پیامبر او، از خانه‌اش به درآید، سپس مرگش دررسد، پاداش او قطعاً بر خدا است ...
                                                                                                                                (نساء/100)

امروز فاجعه مصیب‏ بار منا در حالی رخ می‌دهد که آل‌سعود که از آبشخور فکری و عملی آمریکایی و اسرائیلی تغذیه می‏ شود، در ماه حرام در منطقه به ترکتازی تروریستی خود در قبال مردم مظلوم یمن ادامه می‏ دهد و با به یدک کشیدن نام پرده ‏داری حرمین شریفین، با بی‌تدبیری و بی ‏لیاقتی و سوء مدیریت جان صدها مسلمان را در حرم امن الهی به مخاطره می ‏اندازد و آنان که خود را سردمدار جامعه جهانی می ‏نامند سکوت کرده و هیچ اقدام عملی در محکومیت نوادگان ابی ‏سفیان انجام نمی ‏دهد.

این مصیبت عظما قلب هزاران مسلمان در سراسر عالم را به درد آورد و در کشور اسلامی ‏مان ایران نیز صدها خانواده عزادار و چشم های بی‏ شماری دل‏ نگران و چشم ‏انتظار مفقودین و مجروحین خود شدند.

اینجانب به نمایندگی از سوی تمامی کارمندان و کتابداران نهاد کتابخانه ‏های کشور این حادثه اندوه‏بار را به ساحت مقدس و نورانی حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله‏ العالی) و همه بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض نموده و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل و برای مفقودین این حادثه صحت و سلامت و بازگشت به آغوش وطن و خانواده از درگاه احدیت مسئلت دارم. 
 
و من الله التوفیق
دبیرکل
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 7 مهر 1394 | 12:31 | نویسنده : لطیفی |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.